تولد وبلاگمتولد وبلاگم، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره
خودمخودم، تا این لحظه: 33 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

بهار زندگي

بزرگترین داشته های زندگییییم

1393/10/4 11:54
نویسنده : مهربوون(محیا)
550 بازدید
اشتراک گذاری

مادر یعنی به تعداد همه روزهای گذشته تو، صبوری! مادر یعنی به تعداد همه روزهای آینده تو ،دلواپسی! مادر یعنی به تعداد آرامش همه خوابهای کودکانه تو، بیداری ! مادر یعنی بهانه بوسیدن خستگی دستهایی که عمری به پای بالیدن تو چروک شد! مادر یعنی بهانه در آغوش کشیدن زنی که نوازشگر همه سالهای دلتنگی تو بود!
مادر یعنی باز هم بهانه مادر گرفتن….

محبت

باید دختر باشی تا بدانی پدر لطیف‌ترین موجود عالم است…
باید دختر باشی تا ته دل‌ات قرص باشد که هیچ‌وقت جای دست پدر روی صورت‌ات نخواهد افتاد مگر به نوازش!
باید پدر باشی تا بدانی دختر عزیزترین موجود عالم است…
تا پدر نباشی نمی‌توانی درک کنی دختر داشتن افتخار پدر است!!!
باید دختر پدر باشی تا احساس غرور کنی…
باید پدر-دختر باشید تا بدانید چه شگفتی‌هایی دارد این عالم!
چه عزیز است اخم تلخ پدر و ناز دختر…
چه نازک است دل پدر که طاقت دیدن اشک دختر را ندارد…
باید پدر-دختر باشید تا…
پدرم، تنها کسی است که باعث میشه بدون شک بفهمم فرشته ها هم میتوانند مرد باشند!!!

محبت

 

پسندها (12)

نظرات (44)

مامان و بابای حسین "ماه تمام من"
4 دی 93 18:50
سلام ما به شما رأي داديم انشاأ.. كه برنده بشين
مهربوون(محیا)
پاسخ
سلام ...من؟ رای ؟ اشتباه گرفتید فک کنم
مامان حديث
6 دی 93 2:16
سلام من حديثم ميشه بهم رابي بدين خاله جونم كدمون65 رو به 1000891010 بفرستين مرسي يه دنيا
مهربوون(محیا)
پاسخ
سلام عزیزم ...بله چرا که نشه ... چشم ..حتماا... رای دادم بهت ... ان شااله که برنده بشی
مامان الهام
6 دی 93 15:16
سلام عزیزم انشاالله همیشه سایه ی پدر و مادر مهربونتون بالای سرتون باشه خوشحالم که حال پدرتون خوبه خدا رو شکر
مهربوون(محیا)
پاسخ
سلام الهام جون انشاالله...همینطور برای شما ... خدا شمارو برا گل دخترتون حفظ کنه ... خیلی ممنونم دوست با معرفتم
مامان
8 دی 93 9:56
خدا پدر و مادرتون رو حفظ کنه ایشالله با شادی درکنار هم زندگی کنید
مهربوون(محیا)
پاسخ
ممنونم خدا همه پدر مادرهارو برا بچه هاشون حفظ کنه ...انشاالله...گلم ممنونم از این همه دعای خوبت بهترین هارو برات میخوام از خدا
کوثر
8 دی 93 20:22
___♥♥♥ __♥♥_♥♥آپم _♥♥___♥♥آپم _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥آپم _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥آپم _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥آپم __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥آپم ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥آپم ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥آپم ____♥♥___♥♥__♥♥آپم ___♥___________♥آپم عزیزم من نی نی نداارم... اما خوشحال میشم بهم سر بزنی __♥_____________♥آپم _♥_____♥___♥____♥آپم _♥___///___@__\\__♥آپم _♥___\\\______///__♥آپم ___♥______W____♥آپم _____♥♥_____♥♥آپم _______♥♥♥♥♥آپم سلام اسم من کوثر هست خواهر وبرادر ندارم ولی وقتی چهره کودک شما را میبینم حس میکنم ابجی وبرادر منه راستی اگه دوست داشتید بیایید تبادل لینک کنیم خوشحال میشم
مهربوون(محیا)
پاسخ
عزیزم من نی نی ندارم اما خوشحال میشم به من سر بزنی کوثر جوون
مامانـــــ
10 دی 93 16:30
عزیزم ممنون که پیشم اومدی .همیشه شاد و خندون باشی .بازم پیشم بیا
مهربوون(محیا)
پاسخ
خواهش میکنم خانومی ّّّ...ممنونم همچنین شما....مرسی که اومدین ...چشم حتما...شمام به ما سر بزنید خوشحال میشم
spatra
11 دی 93 2:31
عزيزم ميخواستم بدونم حال پدرت در چه حاله؟ اميدوارم كه بهتر شده باشن مراقب خودت باش
مهربوون(محیا)
پاسخ
چشم خانومی میام برات خصوصی میزاررررم... قربون محبتت... اسپاترا جون ااواین نظری که دادی و رفتم تایید کنم اشتباهی دستم خورد ب دکمه حذف😞😞😞کلی ناراحت شدم..
spatra
11 دی 93 2:32
ببخشيد ميخواستم خصوصى بفرستم كه فراموش كردم
مهربوون(محیا)
پاسخ
عیب نداره خانومی گل .. میام پیشتّ.ببوس آدریان جونو❤❤
·٠•●♥ مامان آنا ♥●•٠·˙
12 دی 93 11:27
خصوصی فرستادم
مهربوون(محیا)
پاسخ
چک. میکنم گلم
مامان آیدا
12 دی 93 13:39
سلام خانمی ممنون که به ما سر زدین.. اومدم بازدید پس بدم انشاالله که همیشه شاد وسلامت باشید.. دوست داشتین رمزتون رو بدین بهتون سر بزنم... بهرحال خوشحال شدم از آشناییتون.. همیشه شاد باشید
مهربوون(محیا)
پاسخ
سلام عزیزم... خوشحالم از آشناییتون...چشم حتما... همچنین شما دوستم
♥ایدا♥
13 دی 93 22:49
سلام خوش حال میشم به من سر بزنی
مهربوون(محیا)
پاسخ
چشم آیدا جان
ساسان اس ام اس
15 دی 93 18:30
سلام معلومه نی نی باحالی داری. امیدوارم همیشه سالم باشه. تو انجمن سایتمون مطالب زیادی درباره کودکان و همسرداری داریم. من بهت سر زدم اگه شما هم دوست داشتی به سایت ما سر بزن. ممنون www.SasanSMS.ir کامل ترین آرشیو اس ام اس www.SasanSMS.ir/Forum متفاوت‌ترین انجمن سرگرمی و تفریحی فارسی‌زبانان
مامان مهلا
16 دی 93 15:45
سلام خدا سایه شون رو از سرتون کم نکنه!
مهربوون(محیا)
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم..انشاالله... خدا سایه همه پدر و مادرهارو بالا سر بچه هاشون نگه داره
خاله عاطفه
17 دی 93 11:32
مرسی خاله ازاینکه سر زدی وبم
مهربوون(محیا)
پاسخ
ووووی چه سریع جواب دادی شما😱😱 ممنونم عزیزم..خوشحال شدم از آشناییت
♥مرجان مامان آران و باران♥
17 دی 93 15:06
سلام مهربونم عزیزمم ایشالا سایشون همیشه بالای سرت باشه دوستمممم رمزو گذاشتم خصوصی
مهربوون(محیا)
پاسخ
سلام دوست با معرفت خودم.... ممنونم عزیزم... همین دعای زیبا برای شما عزیزم دست گلت درد نکنه...ببوس فرشته هات رو
نوشین
19 دی 93 10:35
سلام عزیزم تو رو خدا ببخش که دیر اومدم بیمارستان بستری بودم
مهربوون(محیا)
پاسخ
سلام نوشین جوون دیر یا زودش فرق نمیکنه مهم اومدنتونه... ای واااای ...همش نگرانتون بودم ... چرا خانومی ؟الان میام پیشت
خاله عاطفه
20 دی 93 14:13
لطف دارین شما بازم وبم بیایید خوشحال میشم
مهربوون(محیا)
پاسخ
چشم گلم حتما🌸🌸🌸🌸
خاله عاطفه
20 دی 93 14:22
ما اهل کرمانیم شما اهل کجایید...؟؟؟ درخواست دوستی تو نی نی گپ دادم بپذیر خاله
مهربوون(محیا)
پاسخ
چشم عاطفه جون...اتفاقا عید ما کرمان بودیم😀
خاله عاطفه
20 دی 93 14:37
خاله ببخشید من باید برم بیرون از خونه باید بریم واسه عروس داماد خرید بعدا میام بیشتر اشنا میشیم خوشحال شدم فعلا خدانگهدارتون
مهربوون(محیا)
پاسخ
به سلامت عزیزم...همیشه به تفریح و عروسی منم همینطور 🌼🌼
زهرا
20 دی 93 18:33
سلام عزيز دلم. نميدونم اسمت واقعا مهربونه يا نه اما هر چي كه هس واقعا همين مربون لايقته. چرا فكر كردي حرفات ممكنه داغ دلمو تازه كنه؟! من هنوز اولين جوجه رنگي كه تو دوران بچگي داشتم و بعد يه هفته از دستش دادم يادمه مگه ممكنه فرشته اي از جنس خودم از روح پاك خدا كه لحظه به لحظه باهام بود يادم بره؟! حرفات خيلي هم آرومم كرد نه بخاطر اينكه شنيدن درد ديگران لذت بخش باشه. بخاطر اينكه خيالم راحت ميشه خدا اونو بخاطر گناهام ازم نگرفت. گلم از اينكه داغ دل منه غريبه انقد برات مهم بوده كه صبر كردي باهام حرف بزني تا پيغامي رو بهم برسوني كه شايد خواست خدا باشه كه به دست تو انجام شه ازت ممنونم. بازم بهم سر بزن. خوشحال ميشم بيشتر باهم آشنا شيم. ببخش منم زياد حرف زدم. ميبوسمت
مهربوون(محیا)
پاسخ
سلام زهراجون ... خیلی خوشحال شدم خیلی... خدا میدونه که پقتی اومدم دیدم شما نظر به این زیبایی گذاشتی چه لبخندی اومد رو لبم واقعاااا خدارو شکر میکنم که تونستم حتی لحظه ای آرومتون کنم...چشم حتما عزیزم حتما... بهترین دعاها و آرزوها برای شما خانومی
خاله عاطفه
21 دی 93 13:07
اااااااااااا چ خوب خوشبختم پس شما هم رده ی سنی خودمید....
مهربوون(محیا)
پاسخ
عزیزم شما چند سالتونه ؟
خاله عاطفه
21 دی 93 17:52
مرسییییییییییییی
مهربوون(محیا)
پاسخ
🌸🌸🌸🌺🌺🌺🌷🌷🌷🌹🌹🌹🌹🌹
نوشین
21 دی 93 18:52
عزیزم به خاطر فشارم بستری شدم
مهربوون(محیا)
پاسخ
ای وااای .... امیدوارم الان خوب خوب باشی گلم... بهت سر میزننم
نوشین
22 دی 93 10:10
الان کمی بهترم ولی تکوناش کمه باید برم چکاب
مهربوون(محیا)
پاسخ
ای جوون دلم ... مامانی رو نگران نکن نی نی کوچولوووو... نوشین جووون چیزی نیست این روزهام میگذره ... برات دعا میکنم این چند روزم خوب بگذره برات عزیزم... مواظب خودت باش
نوشین
23 دی 93 9:53
قربونت برم مهربون جون ممنون که دل گرمی میدی
مهربوون(محیا)
پاسخ
همین فقط از دستم بر میاد گلممممم
مامانـــــ
6 بهمن 93 21:41
شاد باشی عزیزم
مهربوون(محیا)
پاسخ
ممنون خانومی ... همچنین شما
♥ایدا♥
9 بهمن 93 16:23
سلام ممنونم که همیشه بهم سر میزنی بازم پیشم بیا اپم
مهربوون(محیا)
پاسخ
سلام عزیزم ... حتما میام
زهرا
10 بهمن 93 0:23
سلام مهربونم خوبی عزیزم؟ببخشید که دیر بهت سر زدم شرمنده نزدیک عیده سرم شلوغه مرسی که بهم سر میزنی و به فکرم هستی فدات بشم
مهربوون(محیا)
پاسخ
سلام زهرا جون... ممنوننم همین که خوب و سلامتی کافیه ... هرموقع بیای خوشحال میشم
♥ایدا♥
13 بهمن 93 19:41
رمز عکسام .....راستی شماهم رمز میدی
مهربوون(محیا)
پاسخ
بله عزیزم میام پیشت
ایدا
15 بهمن 93 17:24
سلام مطلبتون عالی بود به منم سر بزنید اپم
مهربوون(محیا)
پاسخ
سلام عزیزم..چشم
♥ نیکتا ♥
16 بهمن 93 10:34
سلام مامان مهربون موبتون خیل عالیه لذت بردم راستی مامان مهربون از حضور گرمتون در وبلاگ من خیلی خوشحال میشم
مهربوون(محیا)
پاسخ
سلام عزیززززم... نظر لطفتهههههه همچنین از حضور شما گلمممم
♥ نیکتا ♥
16 بهمن 93 22:27
سلام خاله جونم از حضور بسیار گرمتون در وبلاگم خیلللی ممنونم
مهربوون(محیا)
پاسخ
سلام نیکتا خانوم گل .... خواهش میکنم عزیزززم
♥ نیکتا ♥
17 بهمن 93 11:09
سلام خاله جونم رمز رو در خصوصی براتون نوشتم
مهربوون(محیا)
پاسخ
سلام گلم ... چک میکنم...ممنون
♥ نیکتا ♥
17 بهمن 93 11:33
خیلی ممنونم از شما
مهربوون(محیا)
پاسخ
فدای شما دختر با سلیقه
خاله عاطفه
17 بهمن 93 19:54
مرسی خاله لطف کردی
spatra
18 بهمن 93 3:18
مهربون عزيز خصوصى رو چك كن
مهربوون(محیا)
پاسخ
اومدم اسپاترا جوون
♥ نیکتا ♥
18 بهمن 93 17:18
سلام خاله جونم اگر ممکنه به منم رمز میدید؟🌼
مهربوون(محیا)
پاسخ
سلام عزیزززززم....بله ...چشم
♥ نیکتا ♥
20 بهمن 93 16:39
ممنون بابت حضور گرمتون در وبم
مهربوون(محیا)
پاسخ
فدات عزیززززم
آیسان ، ترانه
21 بهمن 93 17:46
به هوای آرزوهایت اسپندی دود میکنم که دور باشد چشم بد از چشمهای مهربانت اگه دوست داشتید به وب من وخواهر کوشولوم هم بیایید
مهربوون(محیا)
پاسخ
چشم عزیزم حتما
مامان ندا
21 بهمن 93 18:51
ایشاا... خدا همیشه حافظ تمام پدرو مادرهای نازنین و مهربون باشه
مهربوون(محیا)
پاسخ
انشاالله ندا جووون
♥ایدا♥
23 بهمن 93 22:18
سلام لبخند]من اپم با سوغاتی های مامان بزرگم و...
مهربوون(محیا)
پاسخ
سلام آیدا جوون ..اومدم
آیسان
24 بهمن 93 13:19
سلام اپ کردم با یه موضوع خیلی توپی دوست داشتید سربزنید -بای بای
مهربوون(محیا)
پاسخ
سلام آیسان جوون.. اومدم
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
24 بهمن 93 17:11
سلام محیا جوووووووووووووووووووووونی خوبی عزیزم ممنون که تشریف اوردید منم از آشناییتون خوشحال شدم هر چند که تو پرسش وپاسخ حضور گرمتونو همیشه حس می کردم ولی بالاخره این گرمی تا کلبه کوچک ما هم امد وبه ما گرمی بخشید بازم ممنون گلم من لینکتون می کنم وبه مطالب دوستان اضافه میشد رمز هم که گفتید اگه امکامش هست خوشحال میشم
مهربوون(محیا)
پاسخ
سلام ناهید جووووونم....ممنونن...شما خوبین ؟ دختری و پسری چطوررررن؟ من همیشه تو پریش و پاسخ از حرفهاتون و طرز نوشتنتون خیلی خوشم میومد و بالاخره قسمت شد تا با هم آشنا بشیم ... دوستی با خانوم محترمی مثل شما برای من باعث افتخاره.... حتما عزیزم ...شما هم لینکی خانومی. براتون میفرستم☺☺☺
زهرا
30 فروردین 94 12:49
قربان وجودت كه وجودم زوجودت بوجود امده مادر
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهار زندگي می باشد