تولد وبلاگمتولد وبلاگم، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره
خودمخودم، تا این لحظه: 33 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره

بهار زندگي

روز دختر مبارک

1393/6/5 22:53
نویسنده : مهربوون(محیا)
257 بازدید
اشتراک گذاری

مَن از نَســــل لِـــــیلی ام…
مَن از جِنـــس شــــیرینَم…
مَن دُخــــــترم…
با تمام حساســـیت های دُخترانه ام…
با تَلنگری بارانـــی میشوم…
با جُـــــمله ای رام میشوم…
با کَلـــمه ای عــــــاشق میشوم…
با پُــــــشت کردنی ویــــــران میشوم…
به راحَتی وابَــــــسته میشوم…
با پیــــــروزی به اُوج میرسم…
هنوز هم با عروسَـــــــکهایم حَرف میزنَم…
هنوزم هَم برایِشان لـــالـــایی میخوانَم…
من دُخـــــترم…
پُر از راز…
هرگز مرا نَخواهی دانِــــست…
هرگز سَرچِشــمه اَشکــــــهایم را نمی یابی…
هرگز مرا نِمیفَــــهمی…
مَگر از نَـــــــسلم باشی…
مَگر از جِنــــسم باشی…

ولادت حضرت معصومه مبارک

 

              

پسندها (7)

نظرات (25)

مامان الهام
6 شهریور 93 2:15
من از تو گلبنی بهتر ندیدم / ز تو باغ گلی خوشتر ندیدم میان این همه گلهای عالم / گلی خوشبوتر از دختر ندیدم . . . روز دختر مبارک
مهربوون(محیا)
پاسخ
مرسی عزیززم
زهرا
6 شهریور 93 3:50
سلام خانوم مهربون خیلی خوشحال شدم که به وبم سر زدی و نظر گذاشتی از آشنایی تون خوشبختم راستی روزتون مبارک مطلب جالبی بود بازم بهم سر بزن
مهربوون(محیا)
پاسخ
سلام عزیزم... خواهش میکنم همچنین من مرسی خانومی...لطف داری... چشم حتما
خاله سانی
8 شهریور 93 14:31
سلام مهربون جوون مرسی که به ما سر زدی.روزت مبارک باشه عزیزم.وبلاگ قشنگی داری.بازم به ما سر بزن خوشحال میشیم
مهربوون(محیا)
پاسخ
سلام خاله جوون.. خواهش میکنم عزیزم... مرسیلطف داری خانومی... به قشنگی وبلاگ شما نمیرسه ممنون که اومدی... چشم حتمااا
زهرا
9 شهریور 93 14:22
رمز به منم بده لطفا
مهربوون(محیا)
پاسخ
سلام عزیزم 1 مدتی نبودم ... میام پیشت
بانو
9 شهریور 93 14:27
مبارک باشه عزیزم روزت ممنون از حضور گرمتون در کافه بانو خوشحال میشم بازم پیشمون بیایی و نظراتتون رو بهم بگید
مهربوون(محیا)
پاسخ
ممنونم خانومی خواهش میکنم عزیزم... چچچششششم...حتماااا... مرسی که اومدید...
ابجی سجا
14 شهریور 93 20:16
خسته ام از تمام کلمات تکرارى فقط چند سطر سکوت … به دلخواه خود معنایش کن …
خاله سانی
15 شهریور 93 12:27
سلام عزیزم اگه با تبادل لینک موافقی بهم اطلاع بده و اگر دوست داشتی رمز بده
مهربوون(محیا)
پاسخ
بله عزیزززم حتما...لینکی خاله جوون میام پیشتوون
فاطمه ع
15 شهریور 93 18:26
سلام گلم چطوری خوبی؟؟ خداروشکر که شادی ان شاا.. که همیشه به عروسی و جشن باشه
مهربوون(محیا)
پاسخ
سلام فاطمه جوون ..مرسی عزیزم...خودت و نی نی خوبین؟ عروسی دوستمه و ... ایشالا گلم ...همچنین برای شما
مامان
18 شهریور 93 13:19
عزیزم میشه رمز؟
مهربوون(محیا)
پاسخ
بله عزیزززم.. میام پیشتووون
خاله ی رادین
20 شهریور 93 8:57
به منم رمز میدید؟؟؟؟ وبلاگتون خیلی قشنگه لینکتون کردم شما هم بی زحمت منو بلینکید مرسی بوس
مهربوون(محیا)
پاسخ
میام پیشتووون چشماتون قشنگ میبینهمرسی
پریسا پ
27 شهریور 93 0:33
سلام دوست عزیزم ممنون که جواب سوالمو دادی بله نی نیه ولی یکم خونریزی دارم میخوام وقتی خونریزیم قطع شد تو وب خبر بارداری مو بذارم انشاالله شما هم به همه ارزوهات برسی مهربون جونم.
مهربوون(محیا)
پاسخ
سلام پریسا جووون..قربونت برم...ایشالا زودی خونریزیت قطع میشه و خبر بارداریت رو میزاری....بهترین هارو برات آرزو میکنم دوست عزیزم
ابجی سجا
29 شهریور 93 20:57
همین که یه “ماه” داشته باشی دیگه حساب روز و ماه از دستت در میره . . .
مامان مائده
30 شهریور 93 10:33
من رمزتو ندارم دوستم
مهربوون(محیا)
پاسخ
میام پیشت مائده جون
♥مرجان مامان آران و باران♥
1 مهر 93 19:48
سلاممم مهربون مهربونممممممممممممممم خوبی عزیزمم دوستت دارم بامعرفتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت راستی دعوام نکنیا یه بار دیگه رمزو میدی ولی تو خصوصی بزار بوسسسسسسسسسس گندهه
مهربوون(محیا)
پاسخ
سلااااام دوست بامعرفت خودم..خوبی عزیزم....کوچولوها چطوورنن؟ مرسی مرجان جون منم خوبم....منم دوستووون دارم مبام پیشت خصوصی میزارم برات خانومی مهربون ...چشششششششششم... بوس برای ۳تاتون
ابجی سجا
4 مهر 93 14:47
spatra
12 مهر 93 15:46
سلام عزیزم با تاخیر فراوان روزت مبارکߒаߒаߎ0ߎ
مهربوون(محیا)
پاسخ
سلام اسپاترا جووون.. قربونت برم ...مرسی عزیزم
مامانی گرفتار
14 مهر 93 19:53
سلام مهربان جونم قالب وبلاگو عوض کردم خوب شد وای ممنونم عزیزم شرمنده زحمتت دادم خوشگل خانومم.
مهربوون(محیا)
پاسخ
سلام عزیزم....خواهش میکنم خانومی ..کاری نکردم.....[]
فاطمه ع
19 مهر 93 8:37
ای بابا مهربون جونم همش که خصوصی میزاری دل مارو میسوزونی که نمیتونیم ببینیم
مهربوون(محیا)
پاسخ
چشم عزیزم ...ب زودی مطلب میزارم...فقط یکم سرم شلوغه
مامان و بابای سورنا
22 مهر 93 15:44
سلام ممنون که به سورنا سر میزنی .
مهربوون(محیا)
پاسخ
خواهش عزیزم...همچنین شما
مامانيه نيكا
1 آبان 93 3:06
Salam mehraboon jonam , khobi azizam Be manam ramz midi golam?? Mibosamet azize delam
مهربوون(محیا)
پاسخ
سلام عزیزم...مرسی گلم..شما خوبی؟ بله حتما...میام پیشت خانومی.. ببوس نیکا جونی رو
نوشین
9 آبان 93 6:59
سلام عزیزم ممنونم من دو باری اومدم وبتون تا پیام براتون بزارم ولی چون تمام مطالباتون رمز دار بود نتوننستم خوشحالم که با شما آشنا شدم عزیزم اگه دوست داشتی رمز مطالبتو بده تا با هم بیشتر آشنا بشیم .عزیزم امیدوارم تو این روزای عزیز خدا هم به شما یه نی نی ناز هدیه بده بازم ممنون
مهربوون(محیا)
پاسخ
سلام عزیزم...براتون خصوصی رمز رو فرستادم...خیلی خوشحال شدم من مجردم گلم....ایشالا ب سلامتی نی نیت و بگیری بغلت
مامانی
19 آبان 93 23:21
سلام عزیزم ممنون رمزاگه ممکنه به منم بده وبلاگت خیلی قشنگه ایشالا خوشبخت باشی
مهربوون(محیا)
پاسخ
سلام خانومی...ممنون که اومدی... چشم میام پیشتون
خاله ی رادین
24 آبان 93 17:41
سلام عزیزمممممممممممممممممممم. من عکس رادینو گذاشتم تو سایت نی نی عکس...اگه زحمتی نیست شما هم برو و بهش امتیاز بده ممنون میشممممممممممممم ازت گلم بوس بوس niniaxs.ir
♥مرجان مامان آران و باران♥
25 آبان 93 16:14
سلام مهربون جونم بخدا خنگ نیستماااا هر چی رمزاتو میزنم باز نمیشههه((( رمز پس جدیدت چیه یه عالمه رمز دارم ننیدونم کدومه بوسسسسسسس
مهربوون(محیا)
پاسخ
سلام مرجان جون...وای این چه حرفیه...پیش میاد خب میام برات خصوصی میزارم خانومی...
مامانی گرفتار
26 آبان 93 10:53
هر که آیه 82 سوره [ الاسراء ] را بخواند از هر مرضی صحت یابد: ☀ و ننزل من القرآن ما هو شقاء و رحمه للمومنین و لا یزید الظالمین الاخسارا ☀
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهار زندگي می باشد