تولد وبلاگمتولد وبلاگم، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره
خودمخودم، تا این لحظه: 33 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

بهار زندگي

اسسسسم

1393/5/31 1:41
نویسنده : مهربوون(محیا)
220 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  مامان های مهربووون

کمک میخوام ازتووون ...متفکر یکی از دوستام بارداره دخترش مهر ماه به دنیا میاد ... از من نظر خواسته برا اسم دخترش ... منم چند تا تو ذهنم بود و گفتم ... اونم گفت بازم برام پیدا کن ...

مامانی های گل اگه لطف کنین به من و چندتا اسم خوشگل بگید ممنون میشمممچشمکمحبتبوس

پسندها (6)

نظرات (10)

فاطمه ع
31 مرداد 93 10:17
یسنا هلیا مهیا سما بهاره بنظرم اینا قشنگه
مهربوون(محیا)
پاسخ
مرسیییییییییییییی فاطمه جووون لطف کردی
ابجی سجا
2 شهریور 93 14:03
همان بالا بمان ! لذت می برم وقتی همه ب من میگویند تاج سرت زیباست
♥مرجان مامان آران و باران♥
2 شهریور 93 16:43
سلام مهربون مهربونمممممممم با معرفتم ببخشید دیر سر زدممممممممم راستی برای اسم چجوری میخوای ژیگولی ساده قرانی بگو تا بگم ))
مهربوون(محیا)
پاسخ
سلاااام مرجان جووون ... دلم تنگ شده بود براتتووون خانومی خوشحالم که اومدی...از شیطونای خاله بگوو.. آران چطوره؟بارانی خوبه؟ عزیزم همون ژیگولی مرسیییی
ابجی سجا
3 شهریور 93 0:18
روزهایم را خیابان های شهر میگیرند شب هایم را فکرهای تو…
مامانی گرفتار
4 شهریور 93 12:02
سلام عزیزم شرمنده که دیر بدیر برات نظر مینویسم بخدا زیاد وبلاگتو میبینم اما با موبایل نمیشه برات نظر بدم خانومی منم دلم برات تنگ شده ؛بخدا اینقدر گرفتاریم که هنوز کیس کامپیوترو نتونستم درست کنم ...اما بدون همیشه تو ذهنم هستی مهربونم وهمیشه بیاد این همه قفلو کلیدت منو خنده میاره خیلی مراقب خودت باش عزیزم..
مهربوون(محیا)
پاسخ
سلام خانومی... مرسی ازینکه به یادمی ... همین برام کافیه ... دل منم براتوون تنگ شده بود ... ایشالا که زودی درستش میکنی ... عزیزم رمز و برات فرستاده بودم توام مراقب خودت و کوچولوهات باش
♥مرجان مامان آران و باران♥
4 شهریور 93 16:49
آرنیکا .آگرین . رها. روشا . هانا . روجا . آمیتیس . همش ا میاد تو ذهنم فغلا اینا تو مغزم بود بقیه مغزم تعطیل برای برا بچه ها
مهربوون(محیا)
پاسخ
همشووون خوشگلن... مرسی عزززیززززم جوونم ... فدا اون 2تا وروجک شیطون که حسابی مامانی رو خسته میکنن... مرجان جون مرسی که با این همه مشغله اومدی دوست مهربونم... شاد باشی و سلامت کنار 2تا فرشته هات
اسپاترا
5 شهریور 93 3:05
چه جالب مهربون عزیز دوست منم مهر ماه نی نیش میاد تو بغلش و قراره اسمش رو بزاره آمیتیس و یکی از دوستان دیگه هم تازه نی نی گیرش آمده که اسم اون رو هم گذاشتن آریسا در ضمن اسم مانیا رو هم جدیدا شنیدم امیدوارم کمکی کرده باشم
مهربوون(محیا)
پاسخ
جدی؟چه جالب...اسم خوبیه همشووون قشنگن مرسی عزیزم که وقت گذاشتی.. بله خانومی ممنونتم یه عالمه گل پسری رو ببوس
خـآلـــﮧ فاطمـــﮧ
19 شهریور 93 22:05
ماهک ، مهسان ، شینا ، شایلین ، سارا ، ساناز ، نازنین
مهربوون(محیا)
پاسخ
مرسی عزیزززم
نی نی نیومده
21 شهریور 93 17:12
سلام عزیز،وب قشنگی داری،اسم دخترسلاله زهرا،یسنا،فاطیما،هلنا،عطیه،آلا،آلاله...به وب من هم یه سری بزن...اگه دوست داشتی رمز لطفا
مهربوون(محیا)
پاسخ
سلام عزیزم....چشماتوون قشنگ میبینن....چشم ...حتمااا
مامان عسل جون
15 مهر 93 8:11
سلام خانمی.ممنون که به وبلاگ تازه راه افتاده م سرزدی.هنوزوقت نکردم تکمیلش کنم.من دوست دارم اسم نی نی با اسم مامانش هم آهنگ باشه.خودمم برای دخترم چندتااسم انتخاب کرده بودم که قسمت شد بذاریم عسل .اسمها مثل : روشا...رامیلا...راشین...آرتینا...مایسا موفق باشی
مهربوون(محیا)
پاسخ
سلام عزیزم....خواهش میکنم....من چون خودم نرم افزار خوندم گفتم شاید مال شهر ما باشید و آشنا...قربونتون برم ....خیلی قشنگن اسم هایی ک گفتید.... شما هم موفق باشین
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهار زندگي می باشد