تولد وبلاگمتولد وبلاگم، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره
خودمخودم، تا این لحظه: 33 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره

بهار زندگي

خداحافظ

1393/4/30 23:18
نویسنده : مهربوون(محیا)
188 بازدید
اشتراک گذاری

چرا رفتی چرا من بیقرارم
به سر سودای آغوش تو دارم
نگفتی ماه تاب امشب چه زیباست
ندیدی جانم از غم ناشکیباست
چرا رفتی چرا من بیقرارم
به سر سودای آغوش تو دارم
***
خیالت گرچه عمری یار من بود
امیدت گرچه در پندار من بود
بیا امشب شرابی دیگرم ده
زمینای حقیقت ساغرم ده
چرا رفتی چرا من بیقرارم
به سر سودای آغوش تو دارم
***
چرا رفتی چرا من بیقرارم
به سر سودای آغوش تو دارم
نگفتی ماه تاب امشب چه زیباست
ندیدی جانم از غم ناشکیباست
چرا رفتی چرا من بیقرارم
به سر سودای آغوش تو دارم
***
دل دیوانه را دیوانه تر کن
مرا از هر دو عالم بی خبر کن
***
بیا امشب شرابی دیگرم ده
زمینای حقیقت ساغرم ده
چرا رفتی چرا من بیقرارم
به سر سودای آغوش تو دارم

پسندها (6)

نظرات (22)

فاطمه ع
31 تیر 93 12:23
سلام عزیزم چرا انقد غمگین؟؟؟ پست قبلیت برای درگذشت کی هست؟ نگرانت شدم عزیز
مهربوون(محیا)
پاسخ
سلام عزیزم ... گاهی اوقات دل آدم میگیره برا کسی نیسست... همینجوری نوشتم ... ممنونم که به یادم و فکرم بودی ... 1دنیا ممنونتم شاد باشی همیشه
مامان
31 تیر 93 17:36
عزیزم ممنون که به ما سر زدی[پاسخ خواهش خانومی]
مامانی گرفتار
31 تیر 93 20:13
مهربونم سلام امروز دکتر اومد وقتی جواب ام ار ای دید کلا فرضیه فلج اطفالو ندیده گرفت وگفت هیچ مشکلی در ام ار ای نیست...تنها مشکل نوار عصبش هست که چسبندگی عصب داره و اگه عمل بشه شاید خوب بشه ...خیلی خوشحال شدم ...که فلج اطفال نیست وگفت عملش 50 به 50 است... اما هرطوری بود نوبت عمل گرفتم وباید همین 5شنبه صبح ببریمش.... توروخدا بازم براش دعا کن عملش خوب بشه ودخترم بتونه راه بره...نمیدونم یک حس عجیبی دارم از دکتر اومدم نماز شکر خوندم ومیدونم که خدا داره جواب اینهمه رازونیازمو میده... به حرمت فاطمه زهرا می خوام اسم دخترمو عوض کنم ... براش دعا کن
مهربوون(محیا)
پاسخ
عزیزم خصوصی جواب دادم منتظر خبر های خوش از دخترت هستم
مامان سورنا
1 مرداد 93 0:01
سلام این چند مدت واقعا گرفتار بودم، کلی مهمون اومد و رفت،سورنا هم که ماشاءاله ،قربونش برم، من و باباش مثل یه امامزاده دورش می چرخیم ،از خدا میخام که بتونیم اینده ای خوب واسش رقم بزنیم . ممنون که به وبلاگ سورنا سر میزنی و نظر میدی .
مهربوون(محیا)
پاسخ
سلام مامان سورنا جون آره درکت میکنم... تا باشه ازین گرفتاری های شیرین خواهش میکنم
حمیده
1 مرداد 93 22:02
وای من این شعروخیلی دوست دارم... ولی چرا اینوگذاشتی عزیزم...؟؟؟
مهربوون(محیا)
پاسخ
منم دوسش دارم .... یهو دلم افتاد که بزارمش چون بهم آرامش میداد... مرسی که اومدید
مامانی گرفتار
3 مرداد 93 17:49
قبل ازاینکه پیامو بازکنی هرچیزی که ارزو داری ازخدا بخواه نامه را بخون كامل بخونش توروخدا ..................................... ..................................... ..................................... ..................................... ..................................... ..................................... بسم الله الرحمن الرحيم السلام عليكم و رحمة الله و بركاته برای اینکه آرزوهات برآورده شند ایمانتو به خدا ثابت کن با ارسال این پیام به 20تا ازدوستات و20دقیقه بعد ارزوت براورده میشه این شوخی نیست بـسـم الله ـ ا لـعـز يـز - ا لـجـبـا ر - ا لـمـتـكـبّـر - ا لـخـا لـق - ا لـبـا ر ئ - ا لـمـصـو ر - ا لـغـفـا ر - ا لـقـهّـا ر ـ ا لـو هـا ب - ا لـر ز ا ق - ا لـفـتـا ح - ا لـلـطـيـف - ا لـخـبـيـر - ا لـحـلـيـم - ا لـعـظـيـم - ا لـغـفـو ر - ا لـشـكـو ر - ا لـعــلـي - ا لـكـر يـم - ا لـمـجـيـد خطر نکن اینها أسمهای برتر خداست ارسال کن به .....................20 امتحان کن حتی اگه باورنداری
مامان الهام
5 مرداد 93 21:00
سلام خانومی منم از این شعر خوشم میاد و بهم آرامش میده
مهربوون(محیا)
پاسخ
سلام عزیزم ... مرسی که اومدید ببوس گل دخترتو
مامان الهام
6 مرداد 93 14:40
عید فطر، روز چیدن میوه های شاداب استجابت مبارک باد لطفا اگه میشه به منم رمز بده ممنون
مهربوون(محیا)
پاسخ
عید شما هم مبارک خصوصی تو چک کن عزیزم
حمیده
6 مرداد 93 15:31
مهربون رمز میدی؟
مهربوون(محیا)
پاسخ
چک کن خصوصی تو عزیزم
فاطمه ع
6 مرداد 93 18:58
بمن رمز نمیدی
مهربوون(محیا)
پاسخ
میدم عزیززززززززززم خصوصی تو چک کن
ابجی سجا
10 مرداد 93 16:41
نمـی دانـَم… آلزایـمر بودی یا عـشق؟! از روزی کـه مُبتلایَت شُدم خـودم را از یـاد بردم…
ابجی سجا
10 مرداد 93 16:41
سلام عزيزخيلي خوش اومدي
مهربوون(محیا)
پاسخ
سلام عزیزم ..مرسی
مامانی گرفتار
10 مرداد 93 20:00
سلام عزیزم شرمنده اینقدر درگیر مهراسا بودم نتونشتم حتی جواب شماهارو بدم عملش فعلا خوبه به امید خدا باید تا 6ماه دیگه خودشو نشون بده بازم برامون دعا کن... راستی گفته بودی تصادف کردی چخبر بود بخیر گذشت؟؟؟
مهربوون(محیا)
پاسخ
سلام خانومی ... من میدونستم درگیر عملشی .. اما چون خبر نداشتم حالش چطوره یکم نگران شدم... خداروشکر که خوبه ... ایشالا جواب مثبت میگیرین ... این 6 ماهم زودی بگذره ایشالا...حتما عزیزم .. حتما رمز پست و برات میفرسنم خصوصی تونستی و وقت کردی بیا بخون
حمیده
17 مرداد 93 23:58
مهربون دلم واست تنگ شده نیستی؟؟؟
مهربوون(محیا)
پاسخ
ghurboonet shoma lotf darii hamidee joon nabudam ,budam mosaferat sare avaliin forsat miyam va bht sar mzanam bbos gol dokhtarreto[
spatra
18 مرداد 93 4:07
سلام مهربون عزیز این شعر بسیار زیبا ولی خیلی غم انگیزِ😔 امیدوارم همیشه شاد باشی و هیچ وقت دلت نگیره خانمی دوست داشتنی😍😘
مهربوون(محیا)
پاسخ
سلام عزیزم مرسی اسپاترا جوون رمز رو برات خصوصی میفرستم ...
ابجی سجا
18 مرداد 93 15:16
داشتن یه حامی ؛ شیرین ترین چیز تو زندگی آدمه ! چه زن باشه ، چه مرد..... چه آشنا ، چه غریبه ! چه خانوادت ؛ چه دوستت ! کاش آدما اینو بفهمن ...
فاطمه ع
19 مرداد 93 9:48
سلام عزیزم ممنون گلم که جویای حالمی فعلا که حوصله ندارم و همش حالت تهوع اذیت میکنه ولی بالاخره این روزا میگذره ان شاا.. خودت یه روز مادر میشی و همه ی این روزارو میگذرونی سه شنبه نوبت سونو دارم برای شنیدن صدای قلبه کوچولوم دعا کن مارو عزیزم
مهربوون(محیا)
پاسخ
سلام خانومی خواهش میکنم طبیعیه ...ایشالا که زودی این دوران بگذره و بقیه رو بدون حالت تهوع و بیحوصلگی بگذرونی و از بارداریت حس و حال های بینظیری داشته باشی ان...شاا...مرسی گلم از اوون لحظات خوب استفاده کن چون حس میکنم بهترین لحظاته...ناززززی چششششششششم...حتماااا
حمیده
19 مرداد 93 21:20
مهربونم رمز میدی؟
مهربوون(محیا)
پاسخ
چه رمزی؟
دخترکره ای(پرستش)
20 مرداد 93 12:44
وب قشنگی داری وممنونم که به منم سرزدی
مهربوون(محیا)
پاسخ
قربونت عزیزم...ممنون که اومدی
فاطمه ع
22 مرداد 93 10:49
عزیزم ببخشید من هرچی گشتم رمز رو داخل پستا پیدا نکردم میشه 2 باره بفرستی
مامانی گرفتار
24 مرداد 93 18:15
.سلام عزیزم ممنونم ازینکه اینقدر بیاد ما هستی خانومی شرمنده اینقدر دیر بدیر بهت سر میزنم شماره موبایلمو برات میزارم. من تو گوشیم برنامه وایبر دارم اگه ممکن هست ویا وایبر داری راحت تر میتونیم باهم در ارتباط باشیم میخوام اگه بقیه همکاری کنن یک گروه وبلاگی درست کنیم اگه موافق بودی شماره موبایلتو برام خصوصی بزار عزیزم ... یک گروه فقط خانومها. عزیزدلم خبرشو بهم بده.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهار زندگي می باشد