تولد وبلاگمتولد وبلاگم، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره
خودمخودم، تا این لحظه: 33 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

بهار زندگي

ماه بهار قرآن

1393/4/8 10:53
نویسنده : مهربوون(محیا)
188 بازدید
اشتراک گذاری

عکس مذهبی ماه مبارک رمضان

سلاممممممممممممم.....

امروز ماه رمضونه.....ماه خدا....ماه روشنی قلب ها...

ماه رمضان به همه شما مامان های نی نی وبلاگی مبارک

عکس مذهبی ماه مبارک رمضان

ستایش مخصوص خداوندی است که بر ما، با هدایت به شاهراه ستایشش، منت نهاد و ما را اهل ستایش قرار داد که از سپاس گزاران احسان او باشیم …
و سپاس خداوند را که دین آسمانی اسلام را برای ما مختص ساخت تا در سایه سار آن، به سر منزل سعادت و خرسندی اش روان گردیم …
و حمد بی حد و ثنای بی عدد، خدای احد را که ماه خود، ماه اسلام، تزکیه و تصفیه و نزول کتاب وحی- رمضان - را یکی از راه های احسان بر بندگان قرار داد.
دگر بار در گردونه زمان و در چرخه منظم هستی که جلوه ای از جلوات حی ذات و آیه ای از آیات خداوند است، به رمضان رسیده ایم…
موسم رحمت و تجلی حقیقت،
نزول برکت،
شهر تطهیر قلب و
پرگشودن به جانب رب و ماه بی اعتنایی به عالم سفلی و صعود به جهان والا،
ماه مردم و بیدار شدن و بیدار کردن مردم.

التماس دعاااا

پسندها (7)

نظرات (3)

مامانی گرفتار
8 تیر 93 13:22
سلام عزیز دلم هیچ نظر خصوصی از شما برام نیومد گلم ......مهربونم واسه دخترم دعا یادت نره....
مهربوون(محیا)
پاسخ
سلام عزیزم ای واااای دوباره میفرستم برات حتما خانومی ...به روی چشم
♥مرجان مامان آران و باران♥
9 تیر 93 12:35
سلام دوست خوبمممممممممم خوبی مرسی که همیشه به یادمونیی راستی رمز پستاتو ندادی البته اگه میشه و خصوصی خصوصی نیست ***
مهربوون(محیا)
پاسخ
سلام مرجان جوووون خصوصی تو چک کن عزیزم قربون 2تا کوچولوی نازززززززززت
مامان و بابای سورنا
10 تیر 93 11:18
سلام عزیزم ممنون مامانی مامان شدن زیبا ترین حسه دنیاست .خدا رو شاکرم که به این احساس قشنگ رسیدم، از تو هم ممنونم ، ممنون از پیام قشنگت ، ممنون از محبت خواهرانت که از من دریغش نکردی، من خواهر ندارم، ولی وقتی پیامتو دیدم احساس کردم که یه خواهر خوب دارم که به فکرم بوده ، از همه چی ممنونم .
مهربوون(محیا)
پاسخ
سلام خانومی خواهش میکنم من که کاری نکردم.... خداروشکر...نظر لطفتونه شما... همین که نی نی شما سالم سلامت به دنیا اومده برا ما شادیه... مواظب نی نی گلت باش....
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهار زندگي می باشد